torsdag den 12. februar 2015

Sidste hånd på min surfåre igen...

Så er jeg endelig ved at være færdig med projekt surf åre. Det var lige før det blev et evighedsprojekt. Det er nok ca 1½ år siden jeg limede den, men så har der bare været så meget andet.
Da jeg troede at jeg var færdig med den, så den sådan her ud.

Den er 210 cm lang, og 11,5 cm bred. Bredden på grebet er tilpasset min skulderbrede. Jeg har lavet den ud fra den fremgangsmåde jeg har beskrevet her.
Efter jeg tog billederne her, blev pagajen sortlakkeret, det syntes jeg bedre om end olie.
Jeg havde den med på en prøvetur i Thyborøn først i Januar. Det blev dog ret hurtigt tydeligt for mig, at der var noget galt med den. Jeg følte at mine hænder blev låst i grebet, fordi bladet er så forholdvist bredt, blev overgange fra greb til Blad for stejlt, og og jeg kunne ikke bevare et ordentligt greb i pagajen hvis jeg forskød pagajen sidevejs.






Så det var tilbage til værkstedet og høvle. Jeg har nu gjort overgangen fra greb til blad ca dobbelt så lang, så hun kan jeg igen flytte hænderne mere frit sidevejs.















Og så skal den bare lige have en 3-4 gang lakmaling. Og tøres godt op, så er den klar igen.








 

1 kommentar:


  1. Jeg havde brug for at få adgang til min kæreste, fordi jeg formoder, at han blokerede mig på whats-app og Facebook. Jeg blev træt af at hacke hans telefon selv, men det var ikke muligt, så jeg blev sendt til (int.hackers002@gmail.com), der med succes hackede telefonen og gav mig alle de resultater, jeg havde brug for. så er her for at sætte pris på int.hackere til et job, vil Gud velsigne dig


    I needed to get access to my boyfriend phone cause i suspect he blocked me on whats-app and Facebook. I tired hacking his phone my self but it was not possible then i was directed to ( int.hackers002@gmail.com) who successfully hacked the phone and gave me all the results i needed. so am here to appreciate int.hackers for a job will done God bless you

    SvarSlet