tirsdag den 14. august 2012

Sæl - endelig

Var i weekenden på en lille tur med overnatning i As vig.
Vejret var igen fantastisk. Jeg havde udset mig et godt sted til at lave lidt film af min hængekøje.
Tog afsted da ungerne var på vej i seng, fremme kort før det blev mørkt.


Jeg havde udset mig et sted med nogle store træer helt tæt ved stranden til hængekøjen.
Dejlig stille nat, kun en ganske sagte rullen af små bølger mod stranden. Men lidt køligt fra 5-6. Nogen der har et godt råd mod kolde tæer???


Dejlig morgen, brugte tiden fra 7-8 til at lave lidt film om hængekøjen, herefter pakkede jeg roligt sammen igen og sejlede hjemad, og så skete det, for allerførste gang, dukkede der 2 sæler op. De var godt nok ikke specielt social, men jeg fik et par billeder af den ene, og med lidt beskæring af billederne, kom den ene så tæt på at den kan ses.


Jeg prøvede at sejle lidt længere ud, men de holdet sig på behørigt afstand, men de var der!!!
En skøn lille tur, med havblik.

Turens længde 6,8 km, ja det bliver man ikke udmattet af... men fik rundet 500 km i år.
vind/bølger: Vindstille og havblik


Ingen kommentarer:

Send en kommentar